måndag 18 februari 2013

Presentation!

Känner ett starkt behov av att presentera mig själv! Minns att så har det alltid varit i nya dagböcker, varje ny bok har ett kort Mimmi-intro, lustigt med tanke på att det bara var jag som skulle läsa de gamla analoga dagböckerna.

Annat är det med ny teknik och digitala dagböcker, hur som helst! Varför bryta ett vinnande koncept? :) Här kommer CV-versionen av mig själv:


Jag är född och uppvuxen i Älvdalen tillsammans med mina föräldrar och två äldre systrar. Så länge jag kan minnas har jag haft ett stort frilufts intresse och det har varit drivkraften bakom mitt eftergymnasiala liv, som säsongsarbetare på olika fjällanläggningar. På fritiden vill jag gärna vara ute i skog och mark, då umgås jag med familj och vänner, tar en ridtur, löptränar, åker skidor eller bara njuter av tystnaden. Finns det inte tid till att vara utomhus dagtid, tar jag gärna med sovsäcken ut på verandan och sover under stjärnorna, sommar som vinter! Jag ser mig själv som en initiativrik, positiv person med mycket livsglädje. Andra beskriver mig som envis med en "ingenting är omöjligt" - attityd. Jag gillar både mentala och fysiska utmaningar och under 2012 har jag genomfört "En Svensk Klassiker". Kul fakta om mig är att jag kan jonglera med tre bollar och löser Rubiks kub på under 5 minuter! 




1 kommentar: