onsdag 3 april 2013

11 km


Efter påskens 15 härliga km är löpningspeppen på topp. Idag stod 6 km på schemat, men tack vare riktigt härligt vårväder, sällskap av min nyfunna vän K och energipåslag som sprutade ur öronen blev det 11 km sprungna runt Frösöberget ist! Härligt!

Känner mig lite stel och öm på utvalda ställen nu, men det borde gå över tills imorrn. 

Asta hade ensamhemma-träning när jag var borta vilket brukar vara lika med att sova i hallen. Men inte idag, det var tidningar nedrivna och småkaos i lägenheten. Hittade dessutom en tuggad kiwi under kudden i sängen.
Jaja... bagateller!

Idag fick jag också ett spännande telefonsamtal från Abisko Fjällstation där de ska anordna Pure Freeride Camp. Ett friåkningscamp för 127 pers med föreläsningar, aktiviteter, skidåkning och allt möjligt! Har blivit headhuntad till att vara värdinna och lite "spindelninätetshögrahand" där 16-21 april. Tåls att tänka på... tills på fredag! Visste att de blivit tipsad om mig, men tänkte rent spontant tacka nej. Lång väg att åka och jag har ju redan ett jobb! Efter dagens samtal, när jag fick lite mer insyn i vad som skulle göras, kändes det intressant! Det vore ju superkul och en jädra utmaning!

Får sova på saken helt enkelt!


Påskpromenad längs Österdalälven i finvädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar